HTML

Nászút 2012

Az esküvő utáni 2 hetet pont alkalmasnak találtuk arra, hogy mézesheteknek fogjuk fel és kettesben romantikázzuk végig Toszkánában.

Kreatív fotók

1l.jpg

2l.jpg

3l.jpg

4l.jpg

5l.jpg

HTML doboz

Toszkána 2012.08.11. - 08.25.

2012.08.18. 19:30 naszut2012

08.18. Fülgyulladás

A sok utazgatás és a nagy meleg lefárasztott minket rendesen. Ráadásul itt a hétvége, amitől azt várjuk, hogy a turisták milliói lepik el a környéket, ezért hát mi itthon maradtunk. Szombat és vasárnap a pihenésé.

Előző este kicsábítottam Adrit este 11 felé a medencéhez, hogy letudjam a napi 10 hosszomat és nézzünk csillagokat. Csütörtök este már tettem egy próbát és mivel augusztus van, láttam is sok hullócsillagot. Kb 5-10 perc alatt 5 darabot sikerült megfigyelni. Adri ilyet még nem látott, így szerettem volna megmutatni neki ezt a csodát. Én a medencében háton úszva, de kezeimmel nem csapkodva, csak a víz alatt mellúszás szerűen köröztem. Sajnos nem volt szerencsénk, egyetlen csillag sem akart lehullani éppen. Az élmény viszont baromi jó, ahogy a vízen felfekve a sötét eget kémleli az ember.

Előző este is szenvedtem már a fülembe ragadt víztől, de ez most még rosszabb volt. Piszkáltam fülpiszkálóval, de valahogy a víz csak ott lötyögött. Reggelre aztán fájt is a fülem, kicsit begyulladt. Csudába. A majdnem délben elfogyasztott reggeli után bementünk Montaionébe, hogy szerezzünk fülgyertyát és gyulladáscsökkentőt. Itt a gyertya nem olyan mint otthon, itt égetni kell közben és kisebb is. Valamennyit hatott, egész jól bírtam a napot. Remélem holnapra tovább javul a helyzet.

A napot egyébént a Steve Jobs könyv olvasgatásával töltöttem, míg Adri gyöngyöt fűzött. Egész mutatós dolgokat tud már összehozni. Én meg még damilt is fűztem neki a tűbe. Volt még egy kis úszkálás, de szigorúan napszemüvegben, füldugóban és szárazon maradt fejjel.

Este pedig végre meglátogatjuk az egy hete tervezett éttermet, kipróbáljuk a vendéglátónk ajánlását.

naszut_gyongy.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://naszut2012.blog.hu/api/trackback/id/tr124719229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2012.08.20. 11:46:02

Ne piszkáld Csabi fülpiszkával, mert az csak ront a helyzeten. Valószínű külső hallójárat gyulladásod lett, sajnos ismerem. Remélem már jobb!

naszut2012 2012.08.20. 12:02:25

@Pankababa: koszi a javaslatot :) most mar nem tudom piszkalni se, meg ha akarnam se, mert teljesen bedagadt. 2 napja nem sokat alszom, de ma voltunk dokinal es kaptam antibiotikumot, ugyhogy remelem megindul a javulas.
Legalabb haladok a konyvvel es Adri is tud gyongyot fuzni :)

Pankababa 2012.08.20. 12:15:59

Antibigyó pár nap alatt segít! Vigyázz, hogy egy ideig ne érje víz és ne piszkáld! :-( Sajnálom, azért remélem jól telnek a mézeshetek! Vigyázzatok magatokra!
süti beállítások módosítása