HTML

Nászút 2012

Az esküvő utáni 2 hetet pont alkalmasnak találtuk arra, hogy mézesheteknek fogjuk fel és kettesben romantikázzuk végig Toszkánában.

Kreatív fotók

1l.jpg

2l.jpg

3l.jpg

4l.jpg

5l.jpg

HTML doboz

Toszkána 2012.08.11. - 08.25.

2012.08.24. 23:26 naszut2012

08.24. Utolsó nap

naszut_naplemente.jpgEz volt az utolsó teljes napunk itt Montaionében. Szép volt, jó volt, köszönjük, ennyi. Igazából tényleg nagyon élveztük és holnap vár még ránk Velence, majd következő nap Klagenfurt, de pihenésből is megárt a sok. Feltöltődtünk és mind a ketten vágyunk már vissza a mindennapi életbe, a munkába.

Ennek megfelelően ezt a napot még kihasználtuk, olvastunk, Adri ápolta a fülem, én ápoltam a szúnyogcsípéseit, meg szerettük egymást. Főztünk, ettünk, bevásároltunk és pakoltunk. Én csináltam még ilyen önéletrajz szerű dolgot, csak hogy számot vessek eddigi pályafutásommal és hogy össze legyen valahol szedve, mit is csináltam eddig, mert úgy néz ki, hogy ahol most vagyok, ott maradok is sokáig (remélem) és így ezek az emlékek már csak halványodnak. Sokat így is nehéz volt előcsalni a megkopott memóriámból.

Holnap jelentkezünk szép képekkel, akkor már Ausztriából...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naszut2012.blog.hu/api/trackback/id/tr164730448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása