HTML

Nászút 2012

Az esküvő utáni 2 hetet pont alkalmasnak találtuk arra, hogy mézesheteknek fogjuk fel és kettesben romantikázzuk végig Toszkánában.

Kreatív fotók

1l.jpg

2l.jpg

3l.jpg

4l.jpg

5l.jpg

HTML doboz

Toszkána 2012.08.11. - 08.25.

2012.08.23. 20:34 naszut2012

08.23. Tiszta Szex

842245_5.jpgA tegnapi nap kiszívott minket, így a mai nap úgy döntöttünk, hogy ágyban maradunk. Pihenünk és kihasználjuk, hogy nem kell munkára és mindenféle olyan dologra gondolni, amivel nap mint nap szembesül az ember. Igen lesz Tiszta Szex is, tessék csak végigolvasni.

Otthon halomban állnak a könyvek, jó ha a 10%-át sikerült eddig elolvasni, így nagyon vártam a nászútnak azon pillanatait is, amikor a könyvekkel foglalkozhatunk. Erről osztanám meg most élményeimet/nket. Kezdjük azzal, hogy az autóban az Aranyembert hallgatjuk (hangoskönyv). Élvezzük mind a ketten. Adri már olvasta, én viszont nem, pedig kötelező volt. Suliban azonban engem ezek nem érdekeltek, ott az ember ezt még nem érti. Most viszont szeretem a filozófiát, a történeteket, amik elgondolkodtatnak. Lehet egy szerelem hűséges és hűvös és lehet az vad és örömökkel teli, de titkos és rejtegetni való. Melyiket válassza az ember? Jó kérdés.

Steve Jobs-ról már írtam, nem foglak titeket most újra vele untatni. Hosszú volt, érdekes és nekem sok újdonság volt benne. Sokat gondolkodtam olvasás közben, hogy mennyire kell a tökéletesre vágyni és hogyan kell az emberekkel bánni, mik a fontosabb értékek az életben.

A fantasyt gyerekkoromtól szeretem, de mikor a Görög mitológiát tanultuk, akkor nem fogott meg. Azóta is bánom, mert sokszor sok helyen előjönnek utalások. Imádom a misztikumot és tudni akarom, hogy kinek kivel milyen viszonya volt, mit teremtettek azok az ősi istenek. Vettem hát 2 kötelező olvasmányt, Görög drámák és Íliász. Ebből most a Görög drámákat olvasom, túl vagyok a Leláncolt Prométheuszon és az Antigonén. Ez utóbbira csak azért emlékszem a suliból, mert gané címe van. Lövésem se volt, hogy szerelemről, tisztességről, akaratról szól. Most tudtam élvezni és tudom miért kötelező... de akkor is csak 25+ fölött van ennek értelme.

Nemrég kitaláltuk, hogy ha van olyan, amit mind a ketten szeretnénk olvasni, akkor az lesz a jó megoldás, ha én hangosan olvasok. Van ebben valami meghitt, amitől egy könyv még többet ad az ember életéhez. Én pedig szerettem volna most Adrival megosztani valamit a kamasz éveimből, azokból az évekből, amikor a vadság, a lázadás jellemzett és sokat formálódtam. Volt akkor egy zenekar, amit úgy hívtak hogy Black Out, és én ezt nagyon szerettem. Tudat alatt hatott rám a zenéjük és sokszor megmutatták a fényt a sötétségben, segítettek megtalálni önmagamat. A zenekar frontembere Kowalsky, aki később megalapította a Kowalsky meg a Vegát (őket is szerettem), írt egy könyvet, amit teljesen véletlen találtam meg leárazva egy ABC-ben. Nekem elég volt annyi, hogy ő írta és már meg is vettem 400 Ft-ért. Másnak semmit se mond a borító és az a cím, hogy Holnap előtt, én viszont tudtam, hogy nem fogok csalódni. Az életéről szól, a nehézségekről, némi fikcióval és dalszöveggel megfűszerezve. Ezt kezdtük el most ketten. Adri már rosszul volt az első fejezettől, de most a harmadiknál már azt hiszem megértette, mennyi mély gondolattal van tele és hogy mennyire jó is a könyv. Tényleg csak ajánlani tudom, még keleti bölcsességek is vannak benne.

Az utolsó könyv, amit épp ma végeztünk ki közösen, az a Tiszta Szex. Ezt Adri szerezte be, de mikor megláttam, mondtam, hogy ez engem is érdekel, ki ne hagyjon belőle. Így ezzel kezdtük a közös (fel)olvasást. Teli van elgondolkodtató dolgokkal, jó ötletekkel. Meglepően nyíltan ír a szexről, sokak ezt már lehet nem is bírnák olvasni. Megtudhatjuk, hogy milyen típusú emberek vannak, hogyan kell mérni a férfiasságot és hogy mit jelent az, hogy hét csillagos szerető. Nálam csak egyetlen téma volt, amit kicsit magyarázkodásnak tartok részéről és nem követendő és elfogadható példának. Ez a megcsalás és szerető tartása. Rengeteg érvet felhoz, hogy ez miért jó, hogyan használjuk pozitívan a kapcsolatunk terén, de én inkább abban hiszek, hogy házon belül, bátran, új dolgokkal kell orvosolni a problémát és nem másnál keresni az örömöt.

Szóval ezekkel a könyvélményekkel lettünk gazdagabbak az utunk során. Nem csak sok szépet és művészit láttunk, hanem agyunkat is kinyitottuk és a könyvek segítségével olyan helyekre is elkalandoztunk, amik csak a fejünkben léteznek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://naszut2012.blog.hu/api/trackback/id/tr474728478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankababa 2012.08.23. 22:14:21

Nagyon cukik vagytok, hogy ilyen felolvasós programot is csináltok. Ez tényleg nagyon romantikus:-) Ez a Tiszta Szex pedig felkeltette az érdeklődésemet, szeretem Soma írásait, de ez még nem jutott a kezembe, mindenképp megnézem majd:-) További jó pihenést, élvezzétek minden percét!
süti beállítások módosítása